قدرداني نوجوانان مسجدي از حماسه‌سازان رشيد عمليات بيت‌المقدس

قدردانی نوجوانان مسجدی از حماسه‌سازان رشید عملیات بیت‌المقدس

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰
نوجوانان گروه سرود«نسيم ولايت» کانون فرهنگي هنري مسجد انقلاب بجنورد همزمان با سالروز حماسه بزرگ و غرور آفرين آزادسازي خرمشهر، با اجراي دو سرود در برنامه زنده تلويزيوني «سلام بر خرمشهر» از آن غيور مردان قدرداني کردند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ دانش آموزان هنرمند گروه سرود «نسیم ولایت»  کانون فرهنگی هنری مسجد انقلاب بجنورد، همزمان با فرا رسیدن، سوم خرداد، سالروز حماسه غرورآفرین و الهی  آزادسازی خرمشهر، در برنامه زنده تلویزیونی «سلام برخرمشهر» حضور یافتند و در میان تنی چند از ایثارگران و رزمندگان عملیات بیت المقدس دو سرود اجرا کردند.

​بر پایه این گزارش گروه سرود«نسیم ولایت» کانون فرهنگی هنری مسجد انقلاب بجنورد با همراهی حجت‌الاسلام رضا جواهری، مدیرکانون فرهنگی هنری انقلاب،  علی پولادی، سرپرست و «علی رهنورد» مربی گروه به اجرای این اثر هنری پرداختند.

 برنامه تلویزیونی یاد شده به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در محل باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی تهیه و از شبکه استانی اترک به صورت زنده پخش شد.

گفتنی است حضور فعالان کانونی در مناطق روستایی زلزله زده جاجرم و برگزاری کلاس های  آموزشی رشته های فرهنگی و هنری از جمله نقاشی و نشست های کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان، دیدار با خانواده معزز شهید جعفری، از شهدای جانبرکف شهرستان اسفراین در قالب سه شنبه های تکریم،  برگزاری مسابقات مجازی قرآنی و فرهنگی و هنری و نیز کلاس های آموزش خوشنویسی از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر که از سوی دیگر کانون ها می توان نام برد.