همایش بزرگ «فاتحان خیبر» همزمان با سالروز فتح خرمشهر برگزار می‌شود

همایش بزرگ «فاتحان خیبر» همزمان با سالروز فتح خرمشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰
همایش بزرگ «فاتحان خیبر» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با سخنرانی سردار حسن‌زاده برگزار و همزمان با آن مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در محله نفیس آغاز می‌شود.

«مهران احمدپور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه همایش بزرگ «فاتحان خرمشهر» امروز (دوشنبه، سوم خرداد) از ساعت 17 تا 19 در مسجد جامع حضرت امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خراسان، خیابان شهید ناصری) برگزار می شود، اظهار کرد: سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) سخنران این همایش است.

 

رییس هیئت امنای مسجد جامع امام رضا (ع) افزود: تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس به ویژه کسانی که در عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند از برنامه های این همایش بزرگ است.

 

همچنین، «شهرام شاکری» اعلام کرد: برپایی کاروان جشنواره علوی و سخنرانی با حضور فرماندهان، مدیران بسیج و گردان های بیت المقدس و حوزه های مقاومت بسیج در 304 ناحیه مقاومتی مالک اشتر از برنامه های دیگر همایش بزرگ در مسجد جامع امام رضا (ع) خیابان نفیس است.

 

این عضو هیئت امنای مسجد جامع امام رضا (ع) ادامه داد: اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در محله نفیس به شیوه محله و خانواده محور (مراقبتی و نظارتی) همزمان با این همایش آغاز می شود.

 

شاکری تاکید کرد: رزمایش کمک های مومنانه شامل توزیع اقلام سبد کالا ویژه مددجویان و قشر کم درآمد نیز توسط اهالی مسجد جامع حضرت امام رضا (ع) امروز و همزمان با سالروز فتح خرمشهر و همزمان با برگزاری همایش فاتحان صورت می گیرد.

 

پایان پیام/ 397