پخش برنامه های ویژه دهه کرامت در صدا و سیمای زندان «عادل آباد» شیراز

پخش برنامه های ویژه دهه کرامت در صدا و سیمای زندان «عادل آباد» شیراز

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰
کریمی گفت: صدا و سیمای زندان «عادل آباد» هم می تواند محتوای ایجاد شده ویژه دهه کرامت با هدف معرفی بیشتر این دهه و بزرگان آن به ویژه حضرت شاهچراغ (ع) را به زندانیان ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حامد کریمی» امروز (دوشنبه 3 خرداد) در جلسه هماهنگی کمیته اجتماعی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: برنامه های متعدد فرهنگی برای دهه کرامت در نظر گرفته ایم و تمام برنامه هایی که سال های گذشته برگزار شد، امسال هم برای زندانیان برگزار می شود.

نماینده سازمان زندان های فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان با یادآوری این مطلب که یکی از مهمترین کارها حضور خدام حضرت امام رضا (ع) و حضرت شاهچراغ (ع) بود که فضای معنوی را در زندان ایجاد می کرد و تاثیرات زیادی داشت، افزود: در بحث هنری فعالیت های خوبی وجود داشت و در سال گذشته در این دهه در 19 زندان استان گروه سرود ایجاد و مسابقات ورزشی هم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به مسابقات کتاب و کتابخوانی، تاکید کرد: نشست کتابخوان بند را هم در این دهه به اجرا رساندیم و در پی آن «دیوار اندیشه ها» به مناسبت دهه کرامت شکل گرفت و خلاصه کتاب های مرتبط با موضوع دهه کرامت به دیوار چسبانده شده بود که مورد استقبال زندانیان قرار گرفت.

کریمی با اشاره به اینکه 50 نفر از روحانیون در زندان حضور می یابند و کارهای فرهنگی را پیگیری می کنند، اظهار کرد: صدا و سیمای زندان «عادل آباد» هم می تواند محتوای ایجاد شده ویژه دهه کرامت با هدف معرفی بیشتر این دهه و بزرگان آن به ویژه حضرت شاهچراغ (ع) را به زندانیان ارائه دهد، هدف ما در سازمان زندان ها نگهداری زندانی نیست و هدف اینست که بتوان تغییر موثری روی این افراد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن هم درون هر زندان برگزار شد، افزود: کار روزنامه دیواری تاثیر گذار بود و روزنامه دیواری های خوبی تهیه شده است.

پایان پیام/ 130