اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰
برگزاری مسابقات کتابخوانی، نشست های بصیرت افزایی با محوریت انتخابات و یادواره های شهدا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهرعناوین اخبار مساجد استان زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نشست های بصیرت افزایی با محوریت انتخابات و یادواره های شهدا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهرعناوین اخبار مساجد استان زنجان است.

 

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی بچه های مسجد نوالزهرا(س) زنجان، دوره های کتابخوانی را با موضوع شهدا در دستور کار خود قرار دادند.

 

به همین منظور در دورهمی بچه های این مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی کتاب هایی موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی توسط بچه های مسجد مطالعه شد.

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در مسجد چهاردهم معصوم(ع) زنجان

 

در راستای ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، نشست بصیرتی با محوریت انتخابات در مسجد چهارده معصوم(ع) زنجان تشکیل شد.

 

این نشست با حضور اصحاب مسجد و در راستای شرکت حداکثری در انتخابات و راه اندازی پویش انتخابات گسترده برگزار شد.

یادواره شهدای بیت المقدس در مسجد مقداد زنجان برگزار شد

 

مراسم یادواره شهدا عملیات بیت المقدس با حضور مردم شهید پرور محله و تجلیل از بسیجیان پایگاه در مسجد مقداد کوی ارم برگزار شد.

 

این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت المقدس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

نهضت امیدآفرینی در مسجد صاحب الزمان(عج) ابهر برگزار شد

نشست بصیرتی با عنوان «نهضت امید آفرینی» با سخنرانی حجت الاسلام  حاج آقا شاهسوند نمایندگی محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در مسجد صاحب الزمان عج شریف آباد برگزار شد.

 

این نشست به منظور ایجاد بستری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد.

 

مراسم آبروی محله با حضور بچه های مسجدی در مسجد رسول الله خرمدره برگزار شد

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان مراسم آبروی محله با حضور جمعی از بچه های مسجد و اهالی محله در فضای باز مسجد رسول الله خرمدره برگزار شد.

 

در این مراسم امام جمعه خرمدره در سخنانی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و برگزاری چنین یادآوری هایی را وظیفه تک تک مردم و مسئولان در برابر شهدا خواند.

 

این مراسم با مداحی کربلایی مهدی یادگاری در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 693