اهدای ۱۵۰ بسته بهداشتی و معیشتی به نیازمندان

اهدای ۱۵۰ بسته بهداشتی و معیشتی به نیازمندان

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰
دورائی گفت: همزمان با حماسه سوم خرداد کانون رقيه خاتون(س) روستاي استخربيجار آستانه ۱۵۰ بسته بهداشتی و ۱۵ بسته کمک معیشتی را میان نیازمندان توزیع کرد.

«فاطمه دورائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با گرامیداشت حماسه سوم خرداد بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت: باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داشته و آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

 

مدیر کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار آستانه اشرفیه به تشریح برنامه‌های این کانون در گرامیداشت آزادسازی خرمشهر پرداخت و افزود: بدین منظور با مشارکت جوانان کانون، تعداد ۱۵۰ بسته بهداشتی در کنار بسته‌های شیرینی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در کمک به نیازمندان طی سال جاری اذعان کرد: ۱۵ بسته کمک معیشتی با همکاری پايگاه مقاومت بسیج خواهران و گروه جهادی شهيد عباس حسن‌پور تهیه و با حفظ کرامت انسانی و با محوریت کانون به نیازمندان اهدا شد.

 

دورائی ارزش اقتصادی هر بسته را ۲۴۰ هزار تومان اعلام و بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سويا، شکر، پنير، صابون، شامپو بود.

 

وی همچنین از دیدار با خانواده شهدا و تکریم آنها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اعلام کرد: همچنین با مشارکت خیرین دو تخته فرش چهار متری به دو تازه عروس اهدا شد.

 

 

پایان پیام/ 84