برگزاری برنامه «شبی با شهدا» ویژه خردسالان کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری برنامه «شبی با شهدا» ویژه خردسالان کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰
گواهیان گفت: برنامه «شبی با شهدا» ویژه گروه سنی خردسالان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «شبی با شهدا» عنوان برنامه ای است که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، شهرستان جهرم افزود: در این برنامه، بیش از 40 نفر از بچه های گروه خردسالان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به زیارت قبور شهدای «رضوان» جهرم رفته و با آرمان های این دلیرمردان تجدید بیعت کردند.

 

وی بیان کرد: در این برنامه، خاطراتی از رشادت های شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و مدافع حرم اهلبیت (ع) بازگو شد تا سرمشق بچه های مسجد برای طی کردن مسیر پر پیچ و خم زندگی باشد.

 

گواهیان عنوان کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی از اولویت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده و این مهم با برگزاری ویژه برنامه های مختلف برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: برگزاری شب های خاطره، دیدار با خانواده شهدا، تهیه کلیپ، مستند، فیلم کوتاه، موشن گرافیک و... در مورد شهدا، بازگویی خاطرات شهدا در کلاس های هفتگی و... تنها گوشه ای از فعالیت های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در این زمینه است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه الگو قرار دادن شهدا در زندگی نسل جوان باید به عنوان یک فرهنگ ترویج و گسترش یابد، تصریح کرد: کانون های مساجد از بهترین مکان ها برای تبیین سیره عملی شهدا هستند.

پایان پیام/ 691