کار شایسته ای پیرامون معرفی حضرت شاهچراغ (ع)، انجام نشده است

کار شایسته ای پیرامون معرفی حضرت شاهچراغ (ع)، انجام نشده است

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰
رفائی گفت: کار شایسته ای پیرامون معرفی حضرت شاهچراغ (ع)، انجام نشده است و فردا در جلسه کارگروه هنری، توجه وبژه ای به روز ششم ذیقعده ایشان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید جواد رفائی»، امروز (سه شنبه 4 خرداد) در مراسم جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: اولین جلسه کارگروه هنری دهه کرامت تشکیل می شود.

نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در ستاد دهه کرامت با اشاره به اینکه کار شایسته ای پیرامون معرفی حضرت شاهچراغ (ع)، انجام نشده است و فردا در جلسه کارگروه هنری، توجه وبژه ای به روز ششم ذیقعده ایشان داشته باشیم، تاکید کرد: امسال دوازدهمین سال است که ستاد دهه کرامت اجرایی می شود، مستند سازی انجام نشده و اگر شده اندک است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد بین المللی رضوی در صدد است بانک اطلاعاتی رضوی را ایجاد کند که حوزه دهه کرامت یکی از مباحث این بانک است، افزود: بررسی فعالیت های هنری و اعلام توانمندی ها، بررسی فعالیت های سازمان های عضو ستاد و اجرای طراحی گرافیکی و هنری با توجه به اسامی روزها از جمله برنامه های این ایام است.

پایان پیام/ 130