هشت کمیته تخصصی برای دهه کرامت استان فارس ایجاد شده است

هشت کمیته تخصصی برای دهه کرامت استان فارس ایجاد شده است

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی گفت: در فارس در مجموع بیش از هشت کمیته در زمینه های مختلف و با حضور ۳۲ دستگاه اجرایی برای هرچه باشکوه برگزار تر شدن، دهه کرامت استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 4 خرداد) در مراسم جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات همه افرادی که در بحث دهه کرامت فعالیت داشته اند، گفت: چند سالی است که با حضور حجت الاسلام ارزانی، مساجد رونق بیشتری گرفته اند و در حوزه دهه کرامت هم به خوبی فعالیت داشته اند.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس با یادآوری این مطلب در فارس در مجموع بیش از هشت کمیته در زمینه های مختلف و با حضور 32 دستگاه اجرایی برای هرچه باشکوه برگزار تر شدن، دهه کرامت استان تشکیل شده است، تاکید کرد: در تمام مساجد فارس برنامه های متنوعی در کانون های مساجد با همکاری بسیج و با محوریت ائمه جماعت خواهند داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه همه دستگاه های اجرایی خود را مکلف کرده اند، که در فضا سازی محیط خود فعالیت کنند، افزود: امسال برنامه ها در فضای مجازی شکل گرفته است و با برنامه های انتخابات و هفته حج هم مقارن شده است و امسال مردم عزیز انتخاب مهمی پیش رو دارند.

پایان پیام/ 130