«فهما» شناسنامه فرهنگی کانون های مساجد است

«فهما» شناسنامه فرهنگی کانون های مساجد است

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضوانی نژاد با بیان اینکه «فهما» شناسنامه فرهنگی کانون های مساجد است گفت: حمایت از کانون‌های مساجد بر اساس عملکرد کانون در رویداد ملی فهما صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» امروز(سه شنبه،4 خرداد) در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری شفت با تاکید بر ارائه خدمات مناسب توسط کانون‌ها به خانوارهای پیرامون مسجد گفت: کانون‌های مساجد باید اهتمام ویژه در اعتلای کلمه مسجد و فعالیت‌های فرهنگی مسجد محور داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به لزوم بسترسازی مناسب برای جذب حمایت از فعالیت‌های مساجد افزود: حمایت از کانون‌های مساجد بر اساس عملکرد کانون در رویداد ملی فهما صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه سامانه فهما شناسنامه کانون‌های مساجد است اظهارکرد: از سال 98 حمایت از کانون‌ها بر اساس مجوز و سهمیه استانی نبوده بلکه بر اساس ثبت اطلاعات در این سامانه در قالب رویداد فهما و طرح ملی ایران قوی بوده است.

 

رضوانی‌نژاد با تصریح اینکه کانون‌های بالای 10 هزار امتیاز از حمایت‌های خوبی برخوردار شدند گفت: این امتیازات بر اساس شاخص‌های تعریف شده در سه شبستان و 12 رواق تعیین شده است.

 

وی با بیان اینکه رقابت کشوری کانون‌های مساجد در سه عرصه است تصریح کرد: این سامانه کارنامه‌ای از عملکرد مساجد است که با رتبه بندی توانست میدان رقابتی مناسبی را در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مساجد فراهم کند.

 

رضوانی‌نژاد به‌روزرسانی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری کانون‌ها را اصلی مهم در این سامانه دانست و خاطرنشان ساخت: این طرح نوید حرکتی نو در فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد است.

 

 

پایان پیام/ 84