«دیدن این فیلم جرم است» در کانون «دوستان آسمانی» اکران شد

«دیدن این فیلم جرم است» در کانون «دوستان آسمانی» اکران شد

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰
گواهیان از اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» توسط کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ویژه بچه های مسجد، نمازگزاران و اعضای کانون انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این فیلم که به کارگردانی «رضا زهتابچیان» و تهیه کنندگی «محمدرضا شفاه» است و بازیگرانی همچون «امیر آقایی»، «لیندا کیانی»، «حسین پاکدل»، «محمود پاک نیت» و «مهدی زمین پرداز» در آن به ایفای نقش می کنند.

 

وی بیان کرد: این فیلم با موضوع درام سیاسی، بحث برانگیزترین فیلم جشنواره سی و هفتم بوده که پس از 2 سال توقیف به سینماها آمد.

 

گواهیان به اهداف اکران این فیلم اشاره کرد و گفت: آشنایی و آگاهی بچه های مسجد از تحولات فکری و سیاسی جناح ها و گروه های مختلف از جمله اهداف اکران «دیدن این فیلم جرم است» بوده است.

 

وی با اشاره به استقبال بچه های مسجد از پخش این فیلم سینمایی، عنوان کرد: این برنامه اکران، سه شنبه چهارم خردادماه و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خاطرنشان کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در محیط باز کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به اکران در آمده است.

 

به گزارش شبستان، «دیدن این فیلم جرم است» محصول حوزه هنری و دومین فیلم تولیدشده در باشگاه فیلم «سوره» و سیاسی ترین فیلم دهه 90 است که پس از اکران در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شده و بیش از یک سال نیز به طور غیرقانونی به محاق توقیف رفت.

 

پایان پیام/ 691