تشکیل و راه اندازی پویش مجازی دهه کرامت در کانال های اختصاصی برنامه «شاد»

تشکیل و راه اندازی پویش مجازی دهه کرامت در کانال های اختصاصی برنامه «شاد»

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰
بهرامی پور گفت: تشکیل و راه اندازی پویش مجازی دهه کرامت در کانال های اختصاصی برنامه «شاد» یکی از برنامه هایی است که توسط آموزش و پرورش فارس ویژه ایام دهه کرامت، اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس بهرامی پور»، امروز (چهارشنبه 5 خرداد) در جلسه کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه کرامت فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد، گفت: برنامه هایی توسط آموزش و پرورش برای دهه کرامت مصوب شد.

نماینده آموزش و پرورش فارس در ستاد دهه کرامت استان با یادآوری این مطلب که آموزش و پرورش توانایی زیادی برای اجرای برنامه های مذهبی، اجتماعی و دینی و استفاده از ظرفیت مجازی برنامه «شاد» و فضای حقیقی مدارس دارد، اظهار کرد: تشکیل و راه اندازی پویش مجازی دهه کرامت در کانال های اختصاصی برنامه «شاد» یکی از برنامه هایی است که توسط آموزش و پرورش فارس ویژه ایام دهه کرامت، اجرایی می شود.

وی با اشاره به ارسال شیوه نامه دهه کرامت از طریق اتوماسیون اداری به سراسر استان، تاکید کرد: مسابقه بزرگ دهه کرامت تدوین و طراحی می شود و از طریق فضای مجازی در اختیار مناطق، مدارس و دانش آموزان قرار می گیرد، همچنین تهیه و توزیع پوستر دهه کرامت از دیگر برنامه های دهه کرامت در فارس خواهد بود که توسط آموزش و پرورش استان اجرایی می شود.

 

پایان پیام/ 130