لزوم استفاده از زبان هنر برای کشاندن کودکان به سمت فضای دینی، اعتقادی و دهه کرامت

لزوم استفاده از زبان هنر برای کشاندن کودکان به سمت فضای دینی، اعتقادی و دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام ستایشگر با اشاره به اینکه بحث هنری در حوزه کودک و نوجوان کمتر توجه شده است، گفت: با استفاده از هنر کودکان را به سمت فضای دینی، اعتقادی و دهه کرامت بکشانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدرضا ستایشگر»، امروز (چهارشنبه 5 خرداد) در جلسه کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه کرامت فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد، گفت: 10 روزی که به عنوان دهه کرامت است به عنوان یک نماد همکاری است.

کارشناس مسئول واحد کودک و نوجوان آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه امید است فعالیت ها به همین 10 روز منحصر نشود، تاکید کرد: باید بحث همکاری باشد و موازی کار شکل نگیرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف ما کودکان هستند، اظهار کرد: خیرین در حوزه فرهنگی یاری کنند و این باقیات صالحاتی برای آنان خواهد بود.

حجت الاسلام ستایشگر با اشاره به اینکه بحث هنری در حوزه کودک و نوجوان کمتر توجه شده است، اضافه کرد: با استفاده از هنر کودکان را به سمت فضای دینی، اعتقادی و دهه کرامت بکشانیم.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف برای ارائه بسته های فرهنگی مناطق محروم باشد، اظهار کرد: جلسات کمیته کودک و نوجوان ادامه دار در طول سال باشد.

حجت الاسلام ستایشگر با اشاره به اینکه جشن های عبادت برای کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه خواهد بود، تاکید کرد: مسابقه ارائه عکس های جشن های خانگی توسط کودکان و نوجوانان یکی از برنامه های این ایام خواهد بود.

پایان پیام/ 130