اجرای پویش «نذر شیر خشک» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

اجرای پویش «نذر شیر خشک» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰
رحیمی گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم، پویش «نذر شیر خشک» به یاد شهید ۶ ماهه کربلا به اجرا در آمد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان، چندین مرحله توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» صورت گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» افزود: پویش «نذر شیر خشک» نیز از جمله طرح های این کانون فرهنگی و هنری بوده که با هدف کمک به خانواده هایی که فرزند شیر خواره داشته و توانایی تامین شیر خشک را ندارند اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینه این طرح به نیت شهید 6 ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) به اجرا در آمده است، عنوان کرد: در راستای این طرح، تعداد 12 بسته شیر خشک خریداری و میان خانواده های گروه هدف توزیع شده است.

 

رحیمی با اشاره به خدمات بچه های مسجد در ایام شیوع بیماری کرونا، عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و در راستای اهداف خیرخواهانه فعالیت هایی در بین جامعه هدف با همکاری بچه های مسجد و خیران انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع موادغذایی، بهداشتی، تامین بخشی از هزینه درمان بیماران، تهیه قسمتی از جهیزیه زوجین و تجهیزات پزشکی از جمله این فعالیت ها به شمار می رود که این اقدامات با کمک خیران برنامه ریزی و انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» با اشاره به اجرای آخرین مرحله از طرح «کمک مومنانه» در ماه رمضان نیز گفت: این مرحله از طرح «کمک مومنانه» با هدف حمایت و کمک به اقشار کم بضاعت جامعه با تهیه 70 بسته مواد غذایی در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

 

وی به اقلام تهیه شده در این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: بسته های مواد غذایی در این طرح شامل اقلام ضروری خانواده ها از جمله برنج، حبوبات و... بوده که به همت خیران و اهالی مسجد تهیه شده است.

 

رحیمی با قدردانی از حمایت خیران و نیکوکاران در تهیه بسته های معیشتی و مواد غذایی در ماه رمضان، عنوان کرد: بسته های تهیه شده در این طرح به همت بچه های مسجد میان خانواده های نیازمند در چند روستای بخش مرکزی جهرم توزیع شده است.

 

پایان پیام/ 691