برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح اله» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح اله» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰
شفیعی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح اله» به همت مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» از برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح اله» به همت مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: جوامع توسعه یافته سرمایه گذاری مستمری بر روی مسئله کتاب و کتابخوانی داشته اند که ثمره آن نیز توسعه در همه ابعاد زندگی بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه محوریت این مسابقه، سبک زندگی و برش هایی از سیره حضرت امام خمینی (ره) است، افزود: بدون تردید این قطعات از زندگی امام خمینی (ره) که کمتر به آن پرداخته و توجه شده، چهره دیگری از امام خوبی‌ها برایمان به تصویر می‌کشد و خانواده‌ها را با ظرافت‌ها و لطافت‌ها و مهارت‌های دینی و قرآنی زندگی او بیشتر آشنا می‌کند.

وی ضمن معرفی منبع مسابقه کتابخوانی « زندگی به سبک روح اله» تألیف علی اکبر سبزیان خاطر نشان کرد: نویسنده در این کتاب فرازهایی از خاطرات نقل شده از همسر و خانواده حضرت امام (ره) در مورد نوع برخورد ایشان با خانواده را ذکر کرده و در کنار آن و به تناسب موضوعاتی که در هر خاطره مطرح شده، احادیثی را نیز نقل کرده‌ است. این کتاب که دربرگیرنده نزدیک به ۱۲۰ خاطره از امام راحل است، سیره، زندگی و شیوه برنامه‌ریزی ایشان در زندگی خانوادگی‌شان را برای مخاطبان بازگو کرده است.

شفیعی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و آشنایی نوجوانان و جوانان با زندگی، رفتار و منش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: سیره زندگی امام راحل(ره) در حقیقت بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه و گرما بخش کانون خانواده‌ها می باشد.

وی ابراز داشت: علاقمندان در این مسابقه می توانند با مراجعه به وبلاگ کانون به نشانی http://montezran.blogfa.com، نسخه بارگذاری شده كتاب «زندگی به سبک روح اله» را مطالعه و پاسخ صحیح سؤالات طراحی شده را به صورت یک عدد 12 رقمی حداکثر تا 15 خرداد ماه 1400 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

شفیعی در پایان گفت: به 14 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا خواهد شد

 

پایان پیام/ 130