تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره طنین مسجد

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره طنین مسجد

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰
خانواده شهید «عبدالله عباسی» نخستین شهید مدافع سلامت استان گلستان در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» تقدیر شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای فهما،در جریان برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم «کوتاه طنین مسجد» از خانواده شهید مدافع سلامت «عبدالله عباسی» رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان که در کارزار مقابله با ویروس کرونا به مقام رفیع شهادت رسید، تقدیر به عمل آمد.

 

دختر شهید مدافع سلامت «عبدالله عباسی» در آیین اختتامیه این جشنواره طی سخنانی اظهار کرد: پدر من در دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرد و در ایام کرونا نیز با روپوش سفید پزشکی تلاش کرد که نقش خود را درست انجام دهد و در نهایت به آرزوی خود رسیدند.

 

وی گفت: مردم باید قدرشناس کادر سلامت باشند، پدر شهیدم به آرزوی دیرینه خود رسید و در کنار برادر شهید خود آرام گرفت و امیدواریم بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم.

 

گفتنی است هیات داوران و دست اندرکاران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد روز گذشته با حضور در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان از کادر سلامت تقدیر کردند.

پایان پیام/ 40