لزوم استفاده از استعدادهای موجود در کانون های مساجد

لزوم استفاده از استعدادهای موجود در کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۰
قانعیان بر لزوم استفاده از استعدادهای موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: تکلیف و مسئولیت داریم متناسب با استعدادهایی که در این منطقه وجود دارند، از همه توانایی هایی که برای انجام کار فراهم شده است، استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حسین قانعیان» ظهر امروز (جمعه ۷ خرداد) در حاشیه آئین تجلیل از ۲۰ مدیر برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند که با حضور مسئول سیاست گذاری و مدیرکل امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد اظهار کرد: امروز از ۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد اروند که در طرح ایران قوی سال 99 امتیازات بالایی را در سامانه فهما بچه های مسجد کسب کردند را برگزار کردیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند افزود: خوشبختانه به همت و تلاش کانون های فرهنگی مساجد اروند این ستاد توانست در بین پنج استان منطقه هشت حائز رتبه برتر شود و همچنین در کل کشور توانستیم رتبه هفتم را کسب کنیم.

 

وی از کسب رتبه برتر توسط کانون فرهنگی هنری علی ابن ابی طالب (ع) خرمشهر در منطقه هشت خبر داد و تصریح کرد: این کانون توانست در میان پنج استان حائز رتبه برتر شود.

 

قانعیان موفقیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اروند در سطح منطقه هشت کشور را نشان از توانایی و ظرفیت های بسیار بالای فعالان مساجد این منطقه دانست و اضافه کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند وجود دارد بتوانیم در عرصه های فرهنگی و دینی بیش از گذشته بدرخشیم.

 

وی با بیان اینکه این موفقیت حاصل کار جمعی و تلاش اعضای کانون‌های مساجد و مسئولان فرهنگی و هنری است عنوان کرد: این موفقیت برای منطقه آزاد اروند در رقابت با استان‌های برخوردار بود که جای خوشحالی دارد و نشان دهنده این امر است که با وجود مشکل در زمینه های مختلف اعم از پشتوانه مالی، نیروی انسانی و توان کار؛ ظرفیت خوبی در این منطقه وجود دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بر لزوم استفاده از استعدادهای موجود در کانون های این منطقه تاکید کرد و ادامه داد: تکلیف و مسئولیت داریم تا متناسب با استعدادهایی که خداوند متعال در وجود انسان ها قرار داده است، از همه توانایی و زمینه ای که برای انجام کار فراهم شده، استفاده و بهره ببریم.

 

«حمید بحرینی» نیز با بیان اینکه امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد به یک درخت تنومند در عرصه فرهنگ و هنر کشور تبدیل شده اند اظهار کرد: بیش از ۲۸ سال از تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور می گذرد و خوشبختانه ما امروزه با یک شبکه عظیم و گسترده از فعالیت های فرهنگی و هنری تحت عنوان کانون های فرهنگی هنری مساجد مواجه ایم.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند هدف اصلی تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد را تربیت افرادی متخصص، کارآمد، انقلابی و هنرمند متعهد دانست و اذعان کرد: وظیفه این نهاد مهم در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری، کشف استعدادها، پرورش آنها و ارائه این استعدادها به جامعه است.

 

وی تصریح کرد: اکنون کانون های فرهنگی هنری مساجد به یکی از این ظرفیت های بسیار خوب دستگاه های فرهنگی کشور تبدیل شده است و ما می توانیم در کانون های مساجد منطقه آزاد اروند با توجه به نیاز منطقه فعالیت های موثری را انجام دهیم.

 

بحرینی به کسب رتبه برتر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در منطقه هشت کشور اشاره کرد و یاد آور شد: خوشبختانه کانون های این منطقه نشان دادند که می توانند در تمامی عرصه ها حضوری فعال و تاثیر بسزایی در اجرای طرح های مختلف به ویژه طرح های فرهنگی هنری داشته باشند.

 

پایان پیام/ 660