معرفت‌افزايي ملي نسبت به حضرت شاهچراغ(ع) اولويت کار رسانه‌ها در دهه کرامت باشد

معرفت‌افزایی ملی نسبت به حضرت شاهچراغ(ع) اولویت کار رسانه‌ها در دهه کرامت باشد

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام سلامي با تاکيد بر اينکه معرفي سيره و شخصيت والاي حضرت شاهچراغ (ع) در اولويت اخبار رسانه‌ها در ايام دهه کرامت قرار گيرد، گفت: خبرنگاران با موج آفريني رسانه‌اي زمينه معرفت‌افزايي ملي نسبت به حضرت احمد بن موسي(ع) را فراهم کنند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) امروز 8 خرداد ماه در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس که با حضور اصحاب رسانه در سالن شهید دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شده بود، گفت: این کمیته بار اصلی اطلاع رسانی برنامه ها را در سطح ملی و استانی به عهده دارد و خبرنگاران می توانند با موج آفرینی رسانه ای زمینه معرفت افزایی ملی نسبت به حضرت شاهچراغ (ع) را فراهم کنند.


وی با بیان اینکه معرفی شخصیت والای حضرت شاهچراغ (ع) در اولویت اخبار رسانه ها در ایام دهه کرامت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در فضای عمومی کشور در خصوص معرفی این امامزاده واجب التعظیم کمتر کار شده است و لازم است از طریق رسانه ها و فضای مجازی اموری صورت گیرد و اخباری منتشر شود تا مردم معرفتشان نسبت به ایشان افزایش یابد.


حجت الاسلام سلامی ادامه داد: برنامه های ویژه ایام دهه کرامت در روز 22 خرداد ماه مصادف با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) با برنامه تجمع بانوان احمدی آغاز خواهد شد که در این برنامه از بانوان موفق اسلامی تجلیل به عمل می آید.


وی از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در شب ششم ذیقعده خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مولودخوانی احمد واعظی از مشهد مقدس همراه است.


به گفته معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، برنامه های تجلیل از خانواده شهدا، افتتاح انجمن خوشنویسی کاتبان وحی، افتتاح جشنواره ملی چلچراغ، نمایشگاه امین ولایت ، رونمایی از کتاب مدفونین حرم و جشنواره عکس همسایگان آفتاب در ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد که جزئیات این برنامه ها از طریق سایت و روابط عمومی حرم اطلاع رسانی خواهد شد.