دهه کرامت، دهه جشن و شادی است

دهه کرامت، دهه جشن و شادی است

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۰
دهقانی با اشاره به اینکه دهه کرامت، دهه جشن و شادی است و از این رو لازم است تفاوت این دهه با سایر زمان ها در شهر ملموس و مشخص باشد، گفت: بنر ویژه دهه کرامت روی اتوبوس ها و تاکسی ها نصب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی دهقانی»، امروز (یکشنبه 9 خرداد) در جلسه ستاد فضاسازی شهری، ستاد دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد، گفت: دهه کرامت از میلاد معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) مشخص شده و با بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) هم مزین است.

نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در ستاد دهه کرامت استان، با یادآوری این مطلب که ستاد کانون های مساجد کشور، متولی برگزاری این مراسم است و در استان ها هم ستادهای استانی متولی برگزاری هستند، افزود: برنامه ها با محوریت و همکاری سومین حرم اهل بیت (ع) اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه با مشورت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) سه سال است کمیته های هشت گانه را تشکیل شده که بیش از 32 دستگاه در این کمیته ها حضور دارند، اظهار کرد: کمیته فضاسازی و تزئینات شهری یکی از این کمیته هاست.

دهقانی با یادآوری این مطلب که جمع بندی مصوبات کمیته ها در جلسه هماهنگی با حضور تولیت آستان مقدس و استانداری فارس اعلام می شود، افزود: در کلان شهر شیراز بیشتر فضاسازی در دست شهرداری است و عمده کارها به عهده سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری است که هر ساله یاری کردند و در حوزه دهه کرامت سیاسی برخورد نکردند و همکاری خوبی داشته اند و امیدوارم امسال هم با روال سال قبل فعالیت ها شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت، دهه جشن و شادی است و از این رو لازم است تفاوت این دهه با سایر زمان ها در شهر ملموس و مشخص باشد، گفت: بنر ویژه دهه کرامت روی اتوبوس ها و تاکسی ها نصب شود.

پایان پیام/ 130