نشست انتخاب اصلح در مسجد باب الحق برگزار می‌شود/ همکاری طلاب در برگزاری حلقه‌های بصیرتی

نشست انتخاب اصلح در مسجد باب الحق برگزار می‌شود/ همکاری طلاب در برگزاری حلقه‌های بصیرتی

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام نادربیگی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های انتخاب اصلح در مسجد باب الحق، گفت: طلاب مدرسه علمیه مکتب الصادق(ع) در آماده‌سازی این مسجد برای برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن نادربیگی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعداد شعب اخذ رای در کشور افزایش می یابد، اظهار کرد: مسجد باب الحق (واقع در تهران، خیابان مولوی، پایین تر از میدان قیام، کوچه پویان) در این دوره به عنوان شعبه اخذ رای فعالیت می کند.

 

امام جماعت مسجد باب الحق افزود: طلاب مدرسه علمیه مکتب الصادق (ع) در آماده سازی این مسجد برای برگزاری انتخابات همکاری می کنند که این همکاری شامل ضد عفونی کردن این مسجد در روز قبل از برگزاری انتخابات و در زمان برگزاری انتخابات در 28 خرداد ماه و همچنین توزیع ماسک میان عوامل برگزاری انتخابات و شرکت کنندگان است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه نشست انتخاب اصلح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جلال رضوی مهر، استاد حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه، 11 خردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشء در مسجد باب الحق برگزار می شود، ابراز کرد: نشست بعدی، چهارشنبه، 18 و چهارشنبه، 26 خردادماه با سخنرانی دو تن از فعالان سیاسی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

نادربیگی خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه علمیه مکتب الصادق (ع) نیز از شنبه، نهم تا چهارشنبه، 26 خردارماه هر روز پس از اقامه نماز جماعت عصر و عشاء، به استثنای روزهای برگزاری نشست های انتخاب اصلح، حلقه های بصیرتی به منظور تبیین ضرورت و اهمیت شرکت مردم در انتخابات را بر اساس آموزه های دینی و فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برگزار می کنند.

 

پایان پیام/ 397