برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) و سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در کانون «الزهرا (س)»

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) و سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
حضور از برگزاری آیین سوگواری سالروز شهادت امام صادق (ع) و سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ویژه برنامه سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری حضرت امام صادق (ع) و سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: این مراسم که با تبیین شخصیت والای حضرت امام صادق (ع) همراه است، ابعاد زندگی امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار می گیرد.

 

وی به جزییات این ویژه برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: سخنرانی این مراسم بر عهده حجت الاسلام «علی زینی» است و «فرشید میرزایی» و «امیرحسین سراجی» در رثای امام ششم شیعیان به نوحه خوانی و مرثیه سرایی می پردازد.

 

حضوری با اشاره به اینکه این مراسم به همت هیئت دانش آموزی «یاروان ولایت» این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود، عنوان کرد:  این ویژه برنامه روز پنجشنبه 13 خرداد از ساعت 21 و 15 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان با دعوت از اعضای کانون برای شرکت در این مراسم، رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به وضعیت کرونایی حاکم بر جامعه را خواستار شد.

پایان پیام/ 691