اجرای مسابقه کتابخوانی وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره)

اجرای مسابقه کتابخوانی وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
رضا صدیقی مهنی گفت: قصد داریم آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مسابقه کتابخوانی وصیت نامه سیاسی - الهی امام راحل را به صورت مجازی برگزار کنیم.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) قرار داریم، گفت: در راستای بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل یکسری ویژه برنامه با همفکری و همراهی بچه های مسجد در نظر گرفته شده که در این روز اجرا می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در اولین اقدام فضای داخلی و حیاط مسجد و نیز محله با پرچم های مشکی فضاسازی شده و همچنین تصاویری از امام خمینی (ره) نیز بر دیوارها نصب می شود.


وی بیان کرد: قصد داریم مسابقه کتابخوانی وصیت نامه سیاسی - الهی امام راحل را به صورت مجازی برگزار کنیم و بر همین اساس این وصیت نامه در بین علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی توزیع می شود.


صدیقی مهنی ادامه داد: علاقمندان پس از مطالعه دقیق وصیت نامه امام راحل می بایست به سوالاتی که در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود، پاسخ دهند و ما نیز به برترین های این مسابقه جوایزی اهدا می کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت تاکید کرد: مسابقه مجازی وصیت نامه سیاسی - الهی امام خمینی (ره) با هدف آشنایی قشر نوجوان و جوان ما با دیدگاه های بنیان گذار انقلاب اسلامی اجرا می شود.


صدیقی مهنی ابراز کرد: برپایی مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی یکی دیگر از برنامه های ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) است.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی این مراسم در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود تا از انتشار ویروس منحوس کرونا جلوگیری شده و عزاداران با خاطری آسوده در این مراسم حضور یابند.


وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم در این روز به دیدار خانواده معظم شهید ارژنگ نیا رفته و از آنها تجلیل کنیم.

پایان پیام/ 586