برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در مساجد زنجان

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در مساجد زنجان

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم بزرگداشتی در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد و تبیین اندیشه های امام راحل مراسم بزرگداشتی با حضور عموم مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد زنجان برگزار می شود.

 

به همین منظور مراسم گرامیداشتی با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله کشور و با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت استان، ولی الله کلامی، مرتضی حیدری و جلیل محمدی عصر روز جمعه 14 خرداد ساعت 18  در صحن مسجد جامع زنجان برگزار می شود.

 

همچنین مراسم بزرگداشتی روزهای شنبه و یکشنه 15 و 16 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ابوالفضل نظری و حجت الاسلام هادی مقدم به عنوان سخنران و سید یوسف شبیری، جلیل محمدی و مرتضی نصیری به عنوان مداح در این مراسم حضور خواهند داشت.

مراسم گرامیداشت 14 و 15 خرداد سالروز رحلت جانگذاز بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام خونین در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان روز جمعه 14 خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی نجفی راد و مداحی احمد نظری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 693