دستگیری از نیازمندان و ایتام به نیت شادی روح امام خمینی (ره)

دستگیری از نیازمندان و ایتام به نیت شادی روح امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
میثم زارع گفت: در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تصمیم گرفتیم به نیت شادی روح امام راحل با همدلی و همراهی بچه های مسجد از خانواده های نیازمند و ایتام روستا دستگیری کنیم.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، یکی از ویژه برنامه های مناسبتی این ایام، برگزاری مراسم عزاداری است که به دلیل شیوع کرونا در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی شهرستان قلعه گنج بیان کرد: از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این مراسم، سخنرانی و مداحی است.


وی بیان کرد: علاوه بر این نیز تصمیم گرفتیم به نیت شادی روح امام راحل با همدلی و همراهی بچه های مسجد از خانواده های نیازمند و ایتام روستا دستگیری کنیم.


زارع ابراز کرد: در همین راستا یک باب منزل مسکونی متعلق به ایتام روستا که را تکمیل کنیم و به لطف خداوند هم اکنون ساخت این منزل به اتمام رسیده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی شهرستان قلعه گنج ادامه داد: در تداوم این کارهای خیرخواهانه به نیت شادی روح امام راحل، هم اکنون در حال کمک به کشاورزان و دامدارانی هستیم که برای انجام امور کشاورزی و دامداری توان پرداخت هزینه دستمزد کارگر را ندارند.


وی با اشاره به برنامه های کانون در این روزهای کرونایی، اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم ویژه گروه های سنی مختلف در حال برگزاری است.


زارع عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با روش های صحیح قرائت قرآن کریم و معارف آن است و تصمیم داریم بزودی مسابقه دانستنی های قرآنی را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی شهرستان قلعه گنج در خاتمه ضمن تشکر از حجت الاسلام بامری امام جماعت مسجد، تاکید کرد: کلیه فعالیت ها و برنامه های کانون حول محور امام جماعت مسجد اجرا می شوند و حجت الاسلام بامری تاکنون علاوه بر حمایت های مادی و معنوی، توانستند بین اهالی روستا صلح و صفا برقرار کنند و همواره در حل مشکلات مردم پیشگام هستند.

پایان پیام/ 586