محفل «انس و آشنایی با نهج البلاغه» در کانون «سلاله پاکان» برگزار شد

محفل «انس و آشنایی با نهج البلاغه» در کانون «سلاله پاکان» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
بهمن زادگان گفت: محفل «انس و آشنایی با نهج البلاغه» با گرامی داشت آیت الله آیت اللهی امام جمعه فقید جهرم در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» برگزار شد.

«محمد صادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام بیست و یکمین سالگرد ارتحال آیت الله «سیدحسین آیت اللهی»، امام جمعه ولایی و انقلابی فقید جهرم، جلسه «انس و آشنایی با نهج البلاغه» در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» افزود: در این جلسه که با حضور جمعی از محبان امیرالمومنین (ع) برگزار شده بود حضار ضمن قرائت آیاتی از کلام الله مجید و جملاتی از خطبه های نهج البلاغه به ترجمه و شرح آن گوش فرا داده و در مورد عباراتی از آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

وی بیان کرد: تقارن این جلسه با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و سالگرد ارتحال آیت الله «سید حسین آیت اللهی»، امام جمعه فقید جهرم، حال و هوای خاصی به این جلسه و محفل علوی داده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ع) و شهیدان والامقام قیام ۱۵ خرداد نیز گرامی داشته شد.

 

بهمن زادگان گفت: محفل «آشنایی و انس با نهج البلاغه»، با حضور جمعی از اساتید و فرهنگیان، بیش از 20 سال است که به صورت هفتگی، چهارشنبه شب ها، در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 691