نشست بصیرتی «مشق حضور» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم برگزار شد

نشست بصیرتی «مشق حضور» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
رحیمی از برگزاری نشست بصیرتی و سیاسی «مشق حضور» با هدف حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشست بصیرتی و سیاسی با هدف حضور حداکثری پای صندوق های رأی، تبیین شاخصه های اصلح و... با حضور کارشناسان مسائل سیاسی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم با اشاره به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، افزود: شاخصه‌ های انتخاب افراد شایسته همواره در سخنان رهبری مورد تاکید قرار دارد و ما نیز وظیفه داریم با بهره‌ گیری از این توصیه‌ها و رهنمودها در انتخاب‌های خود دقت داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: نشست های بصیرتی و سیاسی بدین منظور و در آستانه انتخابات در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شکل گرفته تا با بهره گیری از رهنمودهای رهبری و تبیین شاخصه ها و ملاک های فرد اصلح، یک انتخاب درست را مد نظر قرار داده که نتیجه آن رقم زدن سرنوشت ملت ایران به شکل عزت مندانه باشد.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: این برنامه در نشست نخست با سخنرانی حجت الاسلام دست داده، امام جماعت و هادی سیاسی همراه بود که در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» و با حضور اهالی مسجد و نمازگزاران برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم در پایان با اشاره به تلاش دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رأی، وظیفه اهالی مسجد را سنگین تر از گذشته عنوان کرد و خواستار بازنشر رهنموندهای رهبری در شاخصه های فرد اصلح و تشویق مردم به حضور در انتخابات شد.

پایان پیام/ 691