دعوت از بچه های مساجد برای شرکت در مسابقات کتابخوانی «کتاب ماه» و«انتخاب صالحان»

دعوت از بچه های مساجد برای شرکت در مسابقات کتابخوانی «کتاب ماه» و«انتخاب صالحان»

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی «کتاب ماه» و«انتخاب صالحان» ویژه انتخابات و سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به همت ستاد فهمای کشور، از اعضای کانون های مساجد مازندران برای شرکت در این مسابقات مجازی دعوت کرد.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، ضمن قدردانی از همراهی کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای اجرای برنامه های مجازی با موضوع کتاب و کتابخوانی در ایام کرونایی، اظهار کرد: در مساجد مازندران ۳۲۸ کتابخانه مخزن دار و۹۹ کتابخانه که در زمره کتابخانه های باز در شبستان مسجد قرار دارند که به اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان خدمات کتابخانه ای ارائه می کنند .

 

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به اقبال مردم شهرها و روستاهای مازندران نسبت به کتابخانه های مساجد اشاره کرد و گفت: این کتابخانه ها در طول سال علاوه برامانت دادن کتاب، طرح های ابتکاری شامل برگزاری مسابقات کتابخوانی را نیز متناسب با ایام خاص در دستور کار خود قرار می دهند.

 

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «انتخاب صالحان»، افزود: در راستای مشارکت حداکثری و بصیرت افزایی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، ستاد فهمای کشور این مسابقه مجازی را تدارک دیده است.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا از اعضای کانون های مساجد مازندران برای شرکت در این مسابقه دعوت کرد و گفت: این مسابقه از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون انتخابات گردآوری شده و شامل سه بخش «اصولگرا و اصلاح طلب انقلابی» ، «همه با هم» و «خواب های بی تعبیر» است.

 

وی یاد آورشد: این مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می باشد و علاقه مندان تا پایان خرداد 1400 می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/ در این مسابقه شرکت کنند .

 

سرپرست ستاد فهمای مازندران همچنین به مسابقه کتابخوانی با عنوان«کتاب ماه» از کتاب های «زندگی به سبک روح الله» و «کلمات قصار امام خمینی(ره)» ویژه گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تا ۱۰تیرماه سال جاری فرصت دارند جواب این مسابقه را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک نمایند.

 

وی یادآورشد:علاقه مندان کتاب های این مسابقه مجازی را می توانند با مراجعه به پورتال کتابخانه‌های عمومی به آدرس dtlib.ir دریافت کنند.

پایان پیام/ 286