حضور پر شور در انتخابات عمل به فرامین امام راحل و رهبری است

حضور پر شور در انتخابات عمل به فرامین امام راحل و رهبری است

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام باقری گفت: انقلاب ما یادگاری مهم و ارزشمند از امام راحل است و باید دستاوردهای انقلاب به درستی حفظ و به نسل های بعدی منتقل شود و بدانیم حضور پر شور در انتخابات عمل به فرامین امام راحل و رهبری است.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در سالگرد امام راحل قرار داریم و سخن گفتن از امام راحل در واقع تبیین افکار و تفکرات این امام بزرگوار است.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: در شرایط حساسی از انقلاب قرار داریم و با توجه به قرار گرفتن در نیمه خرداد که همه ساله برای ما یادآور رحلت امام و قیام 15 خرداد است و دشمنان به فکر دور کردن نسل ما از این ارزش ها هستند امسال به دلیل پیش رو بودن انتخابات، این روزها از حساسیت بیشتری برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه ولایت نجات دهنده ما در همه شرایط و در تنگناهای مختلف است؛ خاطر نشان کرد: امام راحل و رهبری در تمام شرایط این انقلاب تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات را مد نظر داشته اند و اکنون هم حضور پر شور در انتخابات عمل به فرامین امام و رهبری است.

 

حجت الاسلام باقری گفت: انقلاب ما یادگاری مهم و ارزشمند از امام راحل است و باید دستاوردهای انقلاب به درستی حفظ و به نسل های بعدی منتقل شود.

 

به گفته امام جماعت کانون زینبیه نکا، انتخابات 28 خرداد ماه، شرایط حساسی است كه باید با حضور حداكثری و انتخاب اصلح، در راستای فرامین امام و رهبری و خون شهدا حركت و در راستای استمرار این ارزش ها تلاش شود.

 

وی افزود: گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل و تبیین منزلت و جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه یک ضرورت مهم است و باید در طول سال ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) تبیین و به نسل جوان منتقل شود.

پایان پیام/ 175