امام راحل تحول آفرین بود

امام راحل تحول آفرین بود

تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام صادقی فر گفت: امام راحل تحول خواه و تحول آفرین بود و در تمام مراحل این انقلاب استوار و با صلابت ایستاد و حضوری آگاهانه در میدان داشت که باید الگوبرداری از این سیره و روش امام راحل در دستور کار همگانی قرار گیرد.

 حجت الاسلام « حسین صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد:امام راحل با انقلاب اسلامی ایران استکبار را به زانو در آورد و موجب شد تا مردم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با گوشت و پوست خون حس کنند.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود:  با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایران کشور مستقلی شد که در زیر سلطه غرب و شرق نبود و این به برکت وجود امام راحل و رهبری ایشان و رد ادامه راه هم رهبری ولی فقیه زمان ماست و اکنون با ولایت دارای اتحاد و همبستگی شکست ناپذیری هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اکنون به واسطه جهانی شدن انقلاب اسلامی و مکتب خمینی(ره) تمام استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی ایستاده  است اما چون حامی ما خداست و مسیر ما درست است و از هیچ دشمنی هراسان نیستیم و در مسیر ارزش های انقلاب و اسلام ثابت قدم ادامه مسیر خواهیم داد.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: امام راحل  تحول خواه و تحول آفرین بود  و در تمام مراحل این انقلاب استوار و با صلابت ایستاد و حضوری آگاهانه در میدان داشت که باید الگوبرداری از این سیره و روش امام راحل در دستور کار همگانی قرار گیرد.

 

وی افزود: همه  ما وظیفه داریم در برابر همه مظاهر زشتی و پلیدی منفعل نباشیم و گرنه گناه همه جا را فرا می گیرد و باید برای دوری از گناه در برابر آن بایستیم و مقابله کنیم.

 

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا بیان کرد: انتخابات هم یادگار امام راحل است و همه ما با تمام توان در این انتخابات شرکت کرده و با انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری در ادامه راه امام، رهبری و شهدا ثابت قدم ایستاده ایم و ثابت می‌کنیم که یاوه گویی های دشمنان شرق و غرب بر اراده پولادین ملت ما اثری ندارد.

پایان پیام/ 175