از برگزاری تریبون های آزاد تا نشست های بصیرتی در مساجد استان زنجان

از برگزاری تریبون های آزاد تا نشست های بصیرتی در مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
در آستانه انتخابات پیشرو و به منظور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای به همت بچه های مسجدی تریبون های آزاد و نشست های بصیرتی در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به منظور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای به همت بچه های مسجدی تریبون های آزاد و نشست های بصیرتی در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

 

برگزاری تریبون آزاد در مسجد چهارده معصوم ابهر

 

به منظور ارتقاء بینش سیاسی عموم مردم و دعوت برای حضور حداکثری در انتخابات، تریبون آزادی در فضای باز مسجد چهارده معصوم شهرستان ابهر برگزار شد.

 

این برنامه با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا و به همت بچه های مسجد چهارده معصوم ابهر و بسیج رسانه این شهرستان برگزار شد.

محوریت این برنامه پیشنهادات ، انتقادات و نظرات راهبردی مردم و جوانان در خصوص سرنوشت آینده کشور بود که با استقبال مردم برگزار شد.

 

نشست بصیرت افزایی در مسجد چهارده معصوم زنجان برپا شد

 

در راستای دعوت از اهالی محله برای حضور حداکثری در انتخابات، نشست بصیرت افزایی به بچه های مسجد در آستانه انتخابات برگزار شد.

در این نشست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر مشارکت حداکثری و دعوت از عموم برای حضور در پای صندوق های رای تاکید شد.

 

تریبون آزاد در مسجد خاتم الانبیای ابهر برگزار شد

به همت جوانان مسجد خاتم الانبیاء شهرستان ابهر ، تریبون آزاد در میدان مصلی ابهر برگزار شد و عموم مردم نظرات خود را در خصوص حضور در انتخابات بیان کردند.

 

این برنامه که به مدت 2ساعت به طول کشید به شبهات مردم در رابطه با حضور وعدم حضور مردم در انتخابات پاسخ داده شد.

 

پایان پیام/ 73