اجرای طرح توزیع نان صلواتی در سالروز شهادت امام صادق (ع)

اجرای طرح توزیع نان صلواتی در سالروز شهادت امام صادق (ع)

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
سهیلا بهادری گفت:  هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و در تداوم رزمایش مواسات و همدلی، طرح توزیع نان صلواتی اجرا می شود.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و در تداوم رزمایش مواسات و همدلی، طرح توزیع نان صلواتی اجرا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در همین راستا قرار است ۵۰۰ قرص نان در بین خانوارهای نیازمند به صورت رایگان توزیع شود.


وی بیان کرد: به دلیل شرایط کرونایی قرص های نان با توجه به تعداد خانوارهای نیازمند بسته بندی شده و سپس در بین آنها توزیع می شوند.


بهادری ابراز کرد: علاوه بر این طرح توزیع گوشت قربانی نیز اجرا می شود و بر همین اساس ۳ راس گوسفند ذبح شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند با اولویت نیازمندان محله توزیع می شوند.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: این طرح ها با تاسی از سیره اهل بیت (ع) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا می شود.

 

وی با بیان این مطلب که بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی همواره در دستور کار فعالیت های کانون قرار داشته است، اظهار کرد: قصد داریم کاروان عزاداری همراه با مداحی را راه اندازی کنیم، از برنامه های این کاروان مداحی و سخنرانی است.


بهادری در خاتمه عنوان کرد: ختم صلوات و ختم قرآن کریم به نیابت از شهدا از دیگر ویژه برنامه های مناسبتی بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است.

پایان پیام/ 586