کلیپ «همه ما مسئولیم» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

کلیپ «همه ما مسئولیم» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
گواهیان از تولید کلیپ «همه ما مسئولیم» با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در کلام امام خمینی (ره) به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همچنان که در طول سالیان حیات شان تعیین کننده مسیر یک ملت بود اکنون نیز قابل بهره گیری بوده و برای رسیدن به نقطه تعالی می توان از آن بهره گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: امام خمینی (ره) در مسئله انتخابات ریاست جمهوری نیز سخنان نغز و درخشان فراوانی دارند که با گذشت بیش از 30 سال از ارتحال شان همچنان نو و تازه است.

 

وی با تاکید بر بهره گیری از این سخنان گهربار، عنوان کرد: این رهنمودها می تواند مانند چراغ راهی برای مسیر تاریک زندگی ما در رسیدن به نقطه تعالی باشد.

 

گواهیان با اشاره به اینکه از سوی گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» فرازهایی از این سخنان ناب به صورت کلیپ تهیه و تولید شده است، اظهار کرد: این کلیپ حدود 50 ثانیه ای ضرورت حضور در انتخابات ریاست جمهوری و تشویق وترغیب مردم برای مشارکت در این عرصه در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مردم را در انتخاب رئیس جمهور، مسئول دانسته و وظیفه مردم را حضور آگاهانه برای انتخاب فرد اصلح عنوان کرده است، خاطرنشان کرد: کلیپ «همه ما مسئولیم» به سفارش مرکز آفرینش های هنری بسیج شهرستان جهرم تهیه شده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691