برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
دولت آبادی از برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷ » با موضوع وصیت نامه امام خمینی (ره) بین کانون های فرهنگی، هنری استان خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» امروز شنبه (۱۵ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، یکی از برنامه هایی که برای گرامی داشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی پیش بینی شده را برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط 57» دانست و  گفت: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در این طرح شرکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در طرح «خلاصه نویسی خط 57» می توانند با نکته برداری از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) در این طرح حضوری فعال داشته باشند.

 

وی آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) را از اهداف این طرح دانست و  اظهار کرد: به ۱۰ نفر از برگزیدگان، جوایز ارزنده ای اعطا خواهد شد.

 

دولت آبادی در پایان خاطر نشان کرد:  آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه خواهد بود و شرکت کنندگان پس از ارسال آثار به شماره واتساپ  ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ این فعالیت را در سامانه «بچه های مسجد»، ثبت کنند.

 

پایان پیام/ 630