مستند «صدای باران» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

مستند «صدای باران» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
گواهیان از تولید مستند «صدای باران» برگرفته از خاطرات یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مستند «صدای باران» نام اثر دیگری از گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است که ادامه روند تولید فیلم های مستند از رزمندگان دفاع مقدس ساخته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مستند شرح حال اسارت «عبدالرضا فاصله» از اسرای جنگ تحمیلی بوده که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تهیه و تولید شده است.

 

وی بیان کرد: در این مستند لحظه لحظه دوران اسارت در اردوگاه های عراق توسط این جانباز دوران دفاع مقدس بازگو شده و سختی ها و مشقات آن روزگار و روزمرگی های رزمندگان در برهه از تاریخ بیان شده است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: همچنین برشی از این مستند که اختصاص به علاقه اسرا به امام خمینی (ره) و دعا برای سلامتی ایشان دارد، همزمان با سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب در فضای مجازی به اشتراک درآمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم ادامه داد: در این برش از مستند «صدای باران» به نقل از «عبدالرضا فاصله» گفته شده « سخت‌ترین دوران و حادثه‌هایی که بر اسرا گذشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بود».

 

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/ 691