نوجوان مسجدي، شهردار افتخاري شهر گرمه شد

نوجوان مسجدی، شهردار افتخاری شهر گرمه شد

تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
طرح انتخاب «شهردار افتخاري گرمه» با همفکري اهالي مسجد، از ميان دانش آموزان نخبه مسجدي اين شهر اجرا و نوجوان مسجدي شهردار افتخاري اين شهر شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «رسول متین»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) گرمه با اعلام این خبر گفت: طرح انتخاب شهردار افتخاری با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزی با شهرداری ارائه شده که  طی تفاهم نامه ای  انجام میگیرد.

 

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح از بین دانش آموزان و نوجوانان  فعال و نخبه فرهنگی و علمی که مدت یکسال شهردار مدرسه خود بودند، به عنوان شهردار افتخاری انتخاب و یک روز کاری به عنوان شهردار در دفتر وی حاضر می شوند و  در روند اجرای فعالیت ها قرارگرفته و پاسخگوی مطالبات می شوند.

 

متین همچنین اعلام کرد:  توجه شهرداری گرمه به توانمند سازی  جوانان  نوجوانان در حوزه های مختلف مدیریت شهری و بهره مندی از قابلیت ها و استعدادهای آنان در این زمینه هدف اصلی طرح شهردار افتخاری  می توان نام برد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) گرمه اعلام کرد: خوشبختانه «مبینا صدقی» عضو فعال کانون مسجد ازسوی «عباس یعقوبی» شهردار گرمه به عنوان  اولین شهردار افتخاری شهر گرمه  انتخاب و حکم خود را دریافت کرد.