دفاع از ارزشها و عقیده ها از اولویت های فعالیت مسجدی هاست

دفاع از ارزشها و عقیده ها از اولویت های فعالیت مسجدی هاست

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
باقری گفت: مساجد سنگر است و دفاع از ارزشها و عقیده ها از اولویت های فعالیت مسجدی هاست.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که باید بیش از هر زمان دیگری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری تلاش شود و در این راستا باید با استفاده از رقابت سالم، اثرگذاری داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا با بیان اینکه مساجد سنگر است و دفاع از ارزشها و عقیده ها از اولویت های فعالیت مسجدی هاست، افزود: کانون های مساجد باید با همه توان و ظرفیت در اجرای طرح های نو در حوزه فرهنگی و هنری مشارکت کنند تا شاهد توسعه همه جانبه در این بخش باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد جذابیت و اثرگذاری در برنامه ها به خصوص در روزها و ایامی که به اوقات فراغت تابستان نزدیک می شویم از وظایف اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که باید در این زمینه با برنامه ریزی منسجم و کار تشکیلاتی وارد عمل شد.

 

باقری گفت: تلاش داریم با استفاده از توان و ظرفیت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا با یک حرکت و پویایی خاص به سمت نوآوری و تولید محتوا در تابستان رفته و جوانان و نوجوانان را به این سمت سوق دهیم که باید برنامه هایی با اثرگذاری بالا ارائه دهند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا افزود: پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان از برنامه های مهم کانون ماست که همه ساله با بسته‌های متنوع و به منظور غنی سازی روزهای بلند تابستان برای بچه های مسجد وارد عمل می شویم و امسال هم با برنامه ریزی خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش خواهد شد.

 

وی یادآور شد: برنامه های تابستان امسال با تاکید بر استفاده از فضای مجازی و با هدف شناخت و رفع نیازها برای گروه هدف برگزار می شود تا همه با هم برای پر کردن اوقات فراغت تلاش کنیم.

پایان پیام/ 175