یادواره ۴۵ تن از شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برگزار شد

یادواره ۴۵ تن از شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
قلندری از برگزاری یادواره ۴۵ تن از شهدای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند تهران برگزار شد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و بزرگداشت نام و یادشان یعنی شریک شدن در فضیلت ثواب شهدا و باید این مسیر ادامه یابد.

 

مدیرمسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: حفظ ارزش های نظام و انقلاب وظیفه مهمی است که برعهده داریم و باید از لحظه لحظه های زندگی برای انتقال این ارزش ها به نسل جدید استفاده کنیم.

 

وی از برگزاری یادواره 45 تن از شهدای کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: شهدای گرانقدر نیازمند برگزاری این قبیل مراسم نیستند بلکه با برگزاری این مراسم می‌خواهیم بگوییم که به یاد شهدای عزیز و والامقام هستیم.

 

قلندری گفت: امنیت امروز ما مدیون شهدا و ارزش هایی است که از جان خود گذشتن تا آرامش و امنیت در جامعه ما دنهادینه شود و امروز نه تنها وظیثفه بچه مسجدی ها بلکه وظیفه همه آحاد ملت حرکت در مسیر شهداست.

 

کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر یادآور شد: انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید تلاشی است که در کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر اجرایی می شود و تلاش داریم تا با استفاده از فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون آرمان های نظام را حفظ و به نسل جدید منتقل کنیم.

 

به گزارش شبستان، یادواره 45 تن از شهدای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت‌الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند تهران و مداحی میثم داودی یکشنبه شب ( 16 خرداد) برگزار شد.

پایان پیام/ 175