تشریح برنامه‌های دهه کرامت کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

تشریح برنامه‌های دهه کرامت کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
ویژه برنامه های دهه کرامت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (۱۷ خرداد ماه) در نشست شورای اداری کارکنان ستاد فهمای استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع برنامه های دهه کرامت، گفت: در راستای معرفی و ترویج فرهنگ منور رضوی، برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت امسال به صورت مجازی و با رعایت فاصله گزاری اجتماعی خواهند بود.

 

وی برگزاری آئین جشن های دهه کرامت همراه با سخنرانی مجازی در کانون های منتخب استان، برگزاری سرود «آوای کریمانه» سرودهای پاتوقی متناسب با عناوین روزهای دهه کرامت توسط گروه های سرود منتخب کانون های مساجد استان، انجام یک مرحله از کمک های مومنانه (خدمت کریمانه) به نیازمندان در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد را از برنامه های دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

 

دولت آبادی یادآور شد: شركت اعضای کانون های مساجد و اطلاع رسانی برنامه ها در پويش «سلام بر امام» با محوريت آستان قدس رضوی و پويش «فدای دخترم» با محوريت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آذین بندی محلات و مساجد به مناسبت دهه کرامت ، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و همچنین جشن های مردمی در ایام دهه کرامت از اول تا یازدهم ذی القعده با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های امسال دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد است

پایان پیام/ 82