کانون آل یاسین روستای پایین کوه زنجان، میزبان نشست های بصیرتی با موضوع انتخابات

کانون آل یاسین روستای پایین کوه زنجان، میزبان نشست های بصیرتی با موضوع انتخابات

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
محمدی گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری آل یاسین روستای پایین کوه زنجان، نشست های بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری اهالی روستا در انتخابات برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آل یاسین روستای پایین کوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری آل یاسین روستای پایین کوه در سال 90 در جوار حسینیه این روستا تاسیس شد و توانست 300 نفر از بچه های روستا را عضو خود کند.

سکینه محمدی، با اشاره به اینکه کتابخانه ای با 500 جلد کتاب در محل کانون ایجاد شده است، گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت بچه های مسجد دایر بود ولی به دلیل شیوع این ویروس و محدودیت های ایجاد شده بخشی از این کلاس ها در فضای مجازی ادامه دارد.

 

وی به فعالیت های این کانون در طول سال اشاره کرد و گفت: تشکیل گروه سرود، اجرای طرح سه شنبه های تکریم، شنبه های کتاب، مسابقات کتابخوانی، دوره های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوخت و توزیع ماسک، تهیه بسته های معیشتی به همت خیرین و توزیع در بین نیازمندان و اجرای طرح تربیتی چهره به چهره زیر نظر حجت الاسلام آقامحمدی از دیگر برنامه های این کانون است.

محمدی به برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات توسط کانون فرهنگی و هنری آل یاسین اشاره کرد و یادآور شد: این نشست با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد اجرا می شود.

 

وی با یادآوری برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام و شهادت امام جعفر صادق(ع) در کانون خاطرنشان کرد: حلقه های صالحین و طرح چهره به چهره در این مسجد با حضور نوجوانان برپا می شود.

 

پایان پیام/ 693