توزیع کتاب به همت کانون «امام حسین (ع)» میان مردم شهر «خاوران»

توزیع کتاب به همت کانون «امام حسین (ع)» میان مردم شهر «خاوران»

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
حسینی گفت: همزمان با جشن پنج سالگی کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» شهر «خاوران» در بین خانواده ها کتاب توزیع می شود.

«علی اصغر حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همیشه راه برون رفت از مشکلات به صورت مادی حل نمی شود و گاهی نبود غذای روح جامعه را دچار مشکل می کند که مهم ترین و بهترین تعذیه برای روح انسان کتاب است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» شهر «خاوران» افزود: در هر خانواده ای که کتاب نقش بیشتری داشته باشد، آسیب های اجتماعی کم رنگ تر است و وظیفه ذاتی تشکل ما مأنوس کردن مردم با کتاب است.

 

وی بیان کرد: قبل از کرونا که کانون فعال تر بود، کتابخانه مسجد به عنوان یک پایگاه محلیِ عرضه کتاب فعالیت می کرد و در دوران کرونا نیز تهیه پوسترهای معرفی کتاب، پویش های کتاب خوانی، اهدای بن های خرید کتاب و... از دیگر برنامه های این کانون بود.

 

حسینی خاطرنشان کرد: هر سال در چنین ایامی برنامه ویژه ای مثل جام فوتسال، جشنواره سبزه ها، افتتاحیه ستاد اوقات فراغت و... انجام می شد که امسال با توجه به شرایط اجتماع قصد داریم به مناسبت جشن پنج سالگی تأسیس کانون به طور رایگان کتاب هایی با موضوعات اجتماعی، سیاسی، روان شناسی، رمان، کودک و نوجوان و... در بین خانواده ها توزیع کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» در پایان عنوان کرد: شهر خاوران باید بیش از هرچیزی بوی کتاب بدهد تا مشکلات اجتماعی آن کاهش یابد.

پایان پیام/ 691