اردوی جهادی کانون «منتظران نور» برای احداث منزل مسکونی خانواده محروم

اردوی جهادی کانون «منتظران نور» برای احداث منزل مسکونی خانواده محروم

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
نیکجو از برگزاری اردوی جهادی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برای احداث یک منزل مسکونی خانواده کم بضاعت در شهرستان جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در فعالیت های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» علاوه بر برنامه های فرهنگی، اردوهای جهادی نیز تدوین و برنامه ریزی شده و در اولویت فعالیت ها قرار گرفته است.

 

مدیر کانون «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری تا کنون خدمات متعددی برای بهسازی و نوسازی منازل مسکونی اقشار محروم جامعه انجام داده و این مهم در برنامه های سالانه آنها قرار دارد.

 

وی با اشاره به جدیدترین برنامه جهادی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، عنوان کرد: در آخرین فعالیت جهادی که اکنون به همت بچه های مسجد در حال انجام است، یک منزل مسکونی برای خانواده محروم شهرستان جهرم احداث می شود.

 

نیکجو ادامه داد: این منزل مسکونی برای یک خانواده هفت نفره کم بضاعت در منطقه محروم شهر جهرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در حال ساخت است.

 

وی عنوان کرد: هزینه ساخت این منزل مسکونی در مرحله اسکلت بندی و سقف بر عهده کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» بوده و امیدواریم با تامین هزینه تکمیل آن از سوی خیران، این منزل مسکونی هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه برای تکمیل این منزل مسکونی نیازمند تامین هزینه 400 میلیون تومانی هستیم، اظهار کرد: از خیران شهرستان خواستار مساعدت برای تامین اعتبار احداث این منزل مسکونی هستیم.

 

نیکجو در پایان از تلاش بچه های مسجد که بدون چشم داشت در ساخت و احداث این منزل مسکونی به یاری محرومان شتافتند قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691