نشست بصیرتی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد

نشست بصیرتی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
حسین‌زاده گفت: نشست بصیرتی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات در مسجد امام رضا(ع) پشتمسار برگزار شد.

«ناصر حسین‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات مثل شب قدر سرنوشت ساز است و همانطور که سرنوشت انسان در شب قدر رقم می‌خورد، در انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت کشور برای چهار سال و چه بسا هشت سال رقم خواهد خورد، پس لازم است که اول در انتخابات شرکت گسترده داشته باشیم، و دوم اینکه فردی اصلح را انتخاب کنیم .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان بصیر مسجد امام رضا(ع) پشتمسار افزود: اکنون که در یک زمان سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌ایم و وظیفه ما تبلیغ حضور حداکثری در انتخابات است.

 

وی گفت: به منظور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به همت بچه‌های کانون فرهنگی هنری جوانان بصیر پشتمسار نشست بصیرتی در مسجد امام رضا(ع) این روستا برگزار شد.

 

حسین‌زاده تصریح کرد: در این نشست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر مشارکت حداکثری و دعوت از عموم برای حضور در پای صندوق های رای تاکید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان بصیر مسجد امام رضا(ع) پشتمسار انتخابات پیش رو را نمایش همدلی، همبستگی و وحدت ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: وجود مردم در صحنه پشتوانه این نظام و انقلاب است، اینکه مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند و انتخاب اصلح داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است.

پایان پیام/ 526