برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اعلام شد

برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
به مناسبت دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) مصادف با ۲۲ خردادماه تا اول تیرماه نامگذاری شده است، برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) مصادف با 22 خردادماه تا اول تیرماه نامگذاری شده است، برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.

 

به همین منظور سرود میدانی با موضوعات امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و مردم میدان (ویژه انتخابات) در سه نقطه از شهر زنجان اجرا می شود.

 

برگزاری جشن محله محور به مناسبت دهه کرامت در 6 نقطه از شهر زنجان از دیگر برنامه های این دهه به همت کانون های مساجد استان زنجان است.

 

برگزاری جشن روز دختر در پیاده راه سبزه میدان، جشن رای اولی ها در سطح شهر با عنوان جشن تکلیف سیاسی، مسابقه پیامکی با موضوع سیره رضوی و برگزاری جشن در روز ولادت امام رضا(ع) در مساجدی که مزین به نام امام رضا(ع) هستند از برنامه های اعلامی کانون های مساجد استان زنجان است.

 

همچنین برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری روستا و عشایر شمالغرب کشور، تجلیل از بانوان و دختران نمونه فعال در کانون های مساجد، برگزاری طرح شبنه های کتاب با معرفی کتب سیره رضوی، برگزاری سه شنه های تکریم با حضور مادران شهدا و اعزام مبلغ و سخنران به مساجد برای تبیین سیره علمی و عملی امام رضا(ع) از دیگر برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است.

پایان پیام/ 73