چهار کانون برتر طرح فهما در استان زنجان تجلیل می شوند

چهار کانون برتر طرح فهما در استان زنجان تجلیل می شوند

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی از برگزاری گردهمایی و تجلیل از چهار کانون فرهنگی و هنری برتر در طرح فهمای سال ۹۹ در زنجان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح فهمای سال 99 با عنوان «ایران قوی» یک رقابت سالم و سازنده در بین کانون های مساجد سراسر کشور بود که از استان زنجان نیز کانون هایی به عنوان کانون های فرهنگی و هنری برتر معرفی شدند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه طرح ایران قوی ذیل زیست‌بوم «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طراحی و به اجرا درآمد، افزود: این طرح در چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» و در قالب 12 رواق برگزار شد.

 

وی از برگزاری گردهمایی و تجلیل از کانون های فرهنگی و هنری برتر طرح ایران قوی در زنجان خبر داد و گفت: در این گردهمایی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، از کانون فرهنگی و هنر شمس، کانون فرهنگی و هنری فیاض، کانون فرهنگی و هنری صراط و کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) تجلیل می شود.

 

این مقام مسئول به مشارکت فعالانه تمام کانون های فرهنگی و هنری استان زنجان در طرح فهما اشاره کرد و گفت: برخی از کانون ها فعالیت بیشتری در این طرح داشتند و موفق به کسب رتبه شدند که در گردهمایی پیشرو از کانون های برتر با اهداء لوح تقدیر و کتاب تجلیل خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 73