دهه کرامت فرصتی مناسب برای دعوت مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای

دهه کرامت فرصتی مناسب برای دعوت مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای

تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام نوفرستی استراتژی دشمنان را برگزاری یک انتخابات با حضور حداقلی مردم در ایران ذکر کرد و گفت: از فرصت‌های ایجاد شده در دهه کرامت برای دعوت از مردم به شرکت در پای صندوق‌های رای باید استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» صبح امروز (۲۰ خرداد) در جلسه شورای بزرگداشت دهه کرامت با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به تبیین حدیث سلسله الذهب «قالَ: سَمِعتُ أبی موسَی بنَ جَعفَرٍ یقولُ: سَمِعتُ أبی جَعفَرَ ابنَ مُحَمَّدٍ یقولُ: سَمِعتُ أبی مُحَمَّدَ بنَ عَلِی یقولُ: سَمِعتُ أبی عَلِی بنَ الحُسَینِ یقولُ: سَمِعتُ أبِی الحُسَینَ بنَ عَلِی بنِ أبی طالِبٍ یقولُ: سَمِعتُ أبی أمیرَ المُؤمِنینَ عَلِی بنَ أبی طالِبٍ یقولُ: سَمِعتُ رَسولَ اللّهِ(ص) یقولُ: سَمِعتُ جَبرَئیلَ یقولُ: سَمِعتُ اللّهَ جَلَّ جَلالُهُ یقولُ: لا إلهَ إلَّا اللّهُ حِصنی، فَمَن دَخَلَ حِصنی أمِنَ مِن عَذابی. قالَ: فَلَمّا مَرَّتِ الرّاحِلَةُ نادانا: بِشُروطِها، و أنَا مِن شُروطِها» که امام رضا علیه السلام در هنگام ورود به نیشابور درباره ولایت اهل بیت علیهم السلام به عنوان شرط توحید مطرح فرمودند، پرداخت.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به توطئه‌ های مامون برای ترور منزلت و جایگاه امامت در نزد مردم با طرح پیشنهاد ولایتعهدی به امام رضا علیه السلام افزود: امام هشتم با ظرافتی خاص توانست از این فرصت استفاده کند.

 

وی همچنین به گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت های مختلف در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و .... اشاره کرد و گفت: امروز عظمت اسلام و انقلاب در سطح جهان و پیروزی‌های جریان‌ حق علیه باطل در سوریه، فلسطین و یمن حکم می‌کند در موقعیت حساس پیش‌رو (انتخابات ۲۸ خرداد) پرشورتر از همیشه شرکت کنیم.

 

حجت الاسلام نوفرستی استراتژی دشمنان را برگزاری یک انتخابات با حضور حداقلی مردم در ایران ذکر کرد و ادامه داد: از فرصت‌های ایجاد شده در دهه کرامت برای دعوت مردم به شرکت در پای صندوق‌های رای باید استفاده کرد.

 

وی بر هماهنگی هرچه بیشتر بین شورای بزرگداشت دهه کرامت استان و آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات، اوقاف و بسیج تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌های این دهه همپوشانی شود.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اعزام روحانیون در دهه کرامت به شهرستان ها افزود: از این فرصت باید برای تبیین شاخص‌های کاندیدای اصلح استفاده شود.

 

وی بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ها برای ایجاد شور انتخاباتی و تبیین برنامه‌های دهه کرامت را مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش شود در تمامی برنامه‌ها محوریت مساجد حفظ شود و در پایان نیز گزارش‌ برنامه‌های هر دستگاه  اجرایی به ستاد گرامیداشت دهه کرامت جهت جمع بندی و ارسال به مرکز ارسال شود.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 70