اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا

اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
چادرنشین از اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: با برگزاری جشن‌های رضوی تلاش داریم تا سبب بهره مندی مردم از کرامت و فرهنگ رضوی شویم.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با تشریح برنامه های دهه کرامت، اظهار کرد: در راستای معرفی و ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیتی، برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: ویژه برنامه های دهه کرامت امسال به صورت مجازی و با رعایت فاصله گزاری اجتماعی خواهند شد تا ضمن برپایی مراسم های معنوی همگان در سلامت به اجرای برنامه پرداخته و از فیوضات این دهه بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: آذین بندی محله و مسجد به مناسبت دهه کرامت ، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و همچنین جشن های مردمی در ایام دهه کرامت از اول تا یازدهم ذی القعده با رعایت پروتکل های بهداشتی از برنامه های امسال دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکاست.

 

چادرنشین از اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: با برگزاری جشن‌های رضوی تلاش داریم تا سبب بهره مندی مردم از کرامت و فرهنگ رضوی شویم.

 

وی افزود: در کنار آذین بندی محله و مسجذ، برگزاری نشست های روشنگری، مسابقه قرآن، تجلیل از دختران محجبه و هم نام معصومه، معرفی کتاب در راستای زندگی حضرت معصومه(س)، مسابقه نامه ای به امامک رضا(ع)، مسابقه دلنوشته و نقاشی شعرخوانی، برپایی ایستگاه تبرک رضوی، هدیه به پسران با نام رضا و نورافشانی شب میلاد امام رضا(ع) از برنامه های مهم ما در دهه کرامت امسال است.

 

مدیرمسئول کانون امام علی (ع) نکا یادآور شد: انتقال سیره و روش رضوی و اهل بیتی بدون افراط و تفریط نیاز امروز جامعه و نسل جدید ماست تا همه با هم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تلاش کنیم و دهه کرامت فرصات مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی و رضوی است.

پایان پیام/ 175