«تریبون آزاد انتخابات» به همت کانون «مشکات الرضا (ع)» در جهرم برگزار شد

«تریبون آزاد انتخابات» به همت کانون «مشکات الرضا (ع)» در جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
رحیمی از برگزاری «تریبون آزاد انتخابات» به همت کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، برنامه ها و فعالیت های مختلفی از سوی نهادها و مراکز فرهنگی در راستای جذب و تشویق مردم برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: از جمله این فعالیت ها که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم در حال انجام است، برگزاری «تریبون آزاد انتخابات» بوده که تا کنون در 2 مرحله به اجرا در آمده است.

 

وی بیان کرد: در مرحله نخست این طرح با حضور بچه های مسجد در مجموعه ورزشی «تختی» شهرستان جهرم برگزار شد که افراد و ورزشکاران حاضر در این مجموعه با حضور در تریبون آزاد به بیان دغدغه های خود در باب انتظار از رئیس جمهور آینده پرداختند.

 

رحیمی عنوان کرد: در مرحله دوم این تریبون آزاد نیز بوستان «باغ ملی» برای این منظور انتخاب شد که با استقرار تریبون در این بوستان، شهروندان به ارائه نظرات و انتظارات خود از رئیس جمهور آینده پرداختند.

 

وی با اشاره به عناوین این «تریبون آزاد»، خاطرنشان کرد: پیشنهادها و خواسته های جوانان از رئیس جمهور، ویژگی های یک رئیس جمهور خوب، مشکل اشتغال، صحبت های جوانان با رئیس جمهور آینده و... از جمله عناوین «تریبون آزاد انتخابات» کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» بوده است.

 

به گزارش شبستان، پیش از این نیز برنامه «مشق حضور» در راستای بصیرت افزایی بچه های مسجد و شهروندان برای حضور آگاهانه و حداکثری پای صندوق های رأی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» برگزار شده بود.

پایان پیام/ 691