برگزاری آیین جشن باشکوه سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در کانون «شهید رحمانیان»

برگزاری آیین جشن باشکوه سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در کانون «شهید رحمانیان»

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
ترابفرد از برگزاری آیین جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) میزبان عاشقان و محبان آن حضرت در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: این بانوی بزرگوار جهان اسلام اسوه و الگویی برای بانوان و دختران مسلمان بوده و راه، منش، سیره و روش آن بزرگوار طریق و مسیر دختران برای رسیدن به تعالی و سربلندی است.

 

وی بیان کرد: انتقال سیره حضرت معصومه (س) ازجمله اموری است که باید در مراسم های مذهبی به ویژه سالروز میلاد این بانوی بزرگوار جهان اسلام به آن پرداخته شود.

 

ترابفرد با اشاره به جزییات برنامه سالروز جشن میلاد کریمه اهل بیت در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، عنوان کرد: در این مراسم «ابوالفضل قناعت پیشه» و «امین بشارتی» از ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی در وصف کریمه اهل بیت می پردازند.

 

وی به زمان برگزاری این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم روز جمعه 21 خرداد از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» در پایان از عموم شهروندان و اهالی مسجد برای حضور در این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691