کانون های مساجد خط مقدم تولید محتوای زندگی رضوی و اهل بیتی در فضای مجازی باشند

کانون های مساجد خط مقدم تولید محتوای زندگی رضوی و اهل بیتی در فضای مجازی باشند

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
هاشمی گفت: تولید محتوا از سیره و روش زندگی رضوی نیاز امروز جامعه است و کانون های مساجد باید خط مقدم تولید محتوای زندگی رضوی و اهل بیتی در فضای مجازی باشند.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درمازندران اظهار کرد: دهه كرامت كه با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با ميلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج پايان می یابد و این دهه فرصت مناسبی برای شناخت درست از سیره و روش زندگی رضوی و اهل بیتی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسگری(ع) بهشهر افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای بیان زیبایی هایی از سیره و  گفتار ائمه اطهار(ع) است و باید با گفتمان سازی درست و اصولی نسل جدید را با این سیره و روش آشنا کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: جامعه امروز و نسل امروز ما نسلی است که در فضای مجازی غوطه ور شده است و شیوع ویروس کرونا بیش از پیش همه را به این فضا سوق داده است و لذا باید خوراک مناسب فرهنگی توسط بچه مسجدی ها برای این فضاها و تربیت اسلامی نسل جدید تهیه شود.

 

هاشمی گفت: تولید محتوا از سیره و روش زندگی رضوی نیاز امروز جامعه است و کانون مساجد خط اول تولید محتوای زندگی رضوی و اهل بیتی در فضای مجازی باشند.

 

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر تصریح کرد: کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر در راستای فرهنگ سازی و تولید محتوای انقلاب و اسلامی در طول سال تلاش دارد و در دهه کرامت هم تلاش داریم تا با گفتمان سازی در فضای مجازی در کنار برگزاری جشن ها در مسجد نسل جدید را با اسلام و ارزش ها آشنا کنیم.

 

وی یادآور شد: معرفی مکتب اهل بیت (ع) و تولید گفتمان جدید مساله مهمی است که تلاش برای این گفتمان تا حد بسیار بالایی می تواند جامعه را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن مصون نگه دارد و همه ما باید در این راستا تلاش کنیم و از همین دهه تلاش برای گفتمان سازی ارزش را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

پایان پیام/ 175