از برگزاری جشن های دهه کرامت تا نشست های روشنگری در مساجد استان زنجان

از برگزاری جشن های دهه کرامت تا نشست های روشنگری در مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
تقارن ایام انتخابات با دهه کرامت موجب شده است تا مساجد استان زنجان ضمن برگزاری نشست های روشنگری، جشن های دهه کرامت را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، تقارن ایام انتخابات با دهه کرامت موجب شده است تا مساجد استان زنجان ضمن برگزاری نشست های روشنگری، جشن های دهه کرامت را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

 

به همین منظور جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر برای متربیان حلقات صالحین کودکان و نوجوانان و اهداء هدایا به این عزیزان در مسجد سید الشهدا(ع) زنجان برگزار شد.

همچنین در مسجد امام رضا(ع) کوی قائم زنجان نیز مسابقه کتابخوانی از کتاب« فرازی از وصیت امام راحل به جوانان چه بود» برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

 

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) مراسم جشنی با حضور بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) بهارستان زنجان در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.

 

در مسجد خاتم الانبیای ابهر نیز نشست سیاسی و بصیرتی با حضور دکتر محمود قاسمی از کارشناسان و هادیان سیاسی کشوری در آستانه فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

 

در این جلسه که جمعی از نمازگران و فعالان مسجدی حضور داشتند، مصادیق انقلابی‌گری و غیر‌انقلابی‌گری مطرح شد.

همچنین نشست روشنگری و بصیرتی با حضور جمعی از بچه های مسجد زینبیه خرمدره در آستانه انتخابات برگزار شد.

 

این نشست باسخنرانی سرهنگ پاسدار امیرخانی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد.

در مسجد امام حسین(ع) روستای اردجین نیز نشست بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح برگزار شد.

 

این نشست با سخنرانی بصیرت افزای حجت الاسلام ملکی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

پایان پیام/ 73