امروز مصداق اتم گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع) شرکت در انتخابات است

امروز مصداق اتم گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع) شرکت در انتخابات است

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
‌حجت‌الاسلام رضوی‌مهر تاکید کرد: امروز جامعه ایرانی در مسابقه خدمت‌رسانی و گره‌گشایی، مصداق «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ» است و چه خوب که این سبقت گرفتن را در انتخابات که مصداق اَتَم خیر و معروفی است که قضا ندارد، انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جلال رضوی‌مهر» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان دهه کرامت را فرصت خدمت رسانی مومنانه در راستای جامعه سازی مهدوی دانست و اظهار کرد: امسال که این دهه با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مقارن شده، امید است با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری زمینه ساخت تمدن نوین اسلامی در خاورمیانه را فراهم کنیم.

 

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: حضور حضرت فاطمه معصومه(س) در قم و حضرت ثامن الحجج(ع) در خراسان چون خورشید و ماه آسمان ایران اسلامی را از نور خود منور کرده است. پیروی از امام رضا(ع) عمل به گفته هایی است که خصایص شیعه را به عنوان مومن، متدین، باهمت، بااخلاص، خدمتگزار و به دور از ریا و تزویر و دستگیر از محرومان محقق می کند.

 

وی با اشاره به شعار دهه کرامت سال 1400 یعنی «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت(ع)» و تاثیر این گره گشایی ها به حرکت در مسیر ظهور، تصریح کرد: بزرگ‌ترین ابتکار در جامعه ایرانی در پدیده شوم کرونا، ترغیب و تشویق رهبری معظم به کمک های مومنانه بود که برگرفته از آموزه های اهل بیت(ع) است.

 

حجت الاسلام رضوی مهر ادامه داد: امروز جامعه ایرانی در مسابقه خدمت رسانی و گره گشایی، مصداق «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ» است و چه خوب که این سبقت گرفتن را در انتخابات که مصداق اتم خیر و معروفی است که قضا ندارد، انجام دهد.

 

مدیر موسسه فرهنگی نور ایمان با بیان اینکه امام امت آستان قدس رضوی را مرکز ایران معرفی کرده اند، گفت:  جمله جمله روایات امام رضا(ع) همچون ستارگان آسمان، روشنگر مسیر زندگی است که با بکارگیری آنها از سرزمین جهل خارج شده و به سرزمین نور ورود می کنیم. قم خاستگاه انقلاب است و حرم حضرت معصومه(س) ملجا آمد و شد شیعیانی است که از راه دور و نزدیک با دلبستگی به این مکان مقدس التجاء می ورزند.

 

وی در ادامه بیان کرد: حوزه های علمیه، مراجع و بیوت علما چون حلقه ای حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را در بر گرفته و این نشان از عالمه و عفیفه بودن و تابع ولایت بودن حضرت معصومه(س) دارد.

 

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان درباره تاثیر گره گشایی به رسم اهل بیت(ع) در ساخت تمدن نوین اسلامی، خاطرنشان کرد: آحاد افراد جامعه اسلامی برای تمدن سازی باید گام به گام به بلوغ جمعی برسند و با اثر اثباتی حرکت در مسیر ظهور را رقم بزنند، انقلاب اسلامی در امتداد ظهور پیروز شده و امروز اتحاد ملت های مسلمان و تبعیت از ولی امر مسلمین ماشین جنگی صهیونیسم و استکبار را ناکارآمد کرده است.

پایان پیام/ 9